ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟
سرخط خبرها

سعادت: دوست ندارم در این سن نیمکت‌نشین باشم | خیلی‌ها در حق عبادی‌پور بی‌انصافی کردند

  • کد خبر: ۷۱۰۷۴
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
سعادت: دوست ندارم در این سن نیمکت‌نشین باشم | خیلی‌ها در حق عبادی‌پور بی‌انصافی کردند
بردیا سعادت معتقد است آلکنو برای هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد. قبل بازی نمی‌شود حدس زد که می‌خواهد چه کار کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، خیلی‌ها او را باور نکردند تا اینکه یک فصل در لیگ متوسط صربستان حضور پیدا کرد و شاید برای خالی نبودن عریضه به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد. اما همه دیدند که بردیا سعادت این پسر خوب شهر باستانی ارومیه چه پدیده درخشانی است. او حالا درباره اولین تجربه حضور در تیم ملی والیبال می‌گوید: درست است که این نخستین‌بار است من به تیم ملی دعوت شده‌ام و برای نخستین‌بار با تیم ملی به مسابقات آمده‌ام، اما انتخاب مربی است و او مشخص می‌کند چرا به یک بازیکن اعتماد می‌کند. من همیشه تلاش می‌کنم و پشتکار دارم تا به هدفی که دارم و به جایی که می‌خواهم، برسم.
سعادت درباره توجهی که به او این روز‌ها می‌شود می‌گوید: من دوست دارم نه الان بلکه در آینده هم اگر توجهی به من می‌شود به‌خاطر عملکردم باشد نه چیز دیگری. در ورزش ما هر تیمی که عملکرد بهتری داشته باشد، پیروز میدان است. من هم دوست دارم با عملکرد بهم توجه شود. دوست دارم به هدف‌هایی که برای خودم تعیین کرده‌ام، برسم. در این راهی که هستم هر کاری می‌کنم تا به بالاترین جا‌ها برسم. همیشه دوست دارم تلاشم را بیشتر کنم.
او درباره نتایج تیم ملی هم می‌گوید: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. هفته قبل ۲ شکست سنگین داشتیم و هر دو بازی را پنج‌سته باختیم. همه ناراحت بودیم، چون می‌توانستیم ببریم، ولی می‌دانیم این آخر راه نیست. باید تلاش کنیم تا بهتر شویم و در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.
سعادت درباره واکنش‌هایی که بعد از بازی با آلمان شد و خیلی میلاد عبادی‌پور را دلیل شکست تیم می‌دانستند، می‌گوید: بعد از بازی با آلمان خیلی بی‌انصافی‌ها در حق عبادی‌پور شد. ایشان کامل‌ترین دریافت‌کننده ایران و یکی از بهترین‌ها در پست خودش است و درست نیست با یک بازی قضاوتش کنیم. می‌شود یک روز، روز یک بازیکن نباشد و آدم سرحال نباشد. کار این انتقادات و قضاوت‌ها منصفانه نبود. عبادی‌پور بازیکن بزرگ و حرفه‌ای است و مطمئنم محکم‌تر از قبل برمی‌گردد. او یکی از ستون‌های تیم و تأثیر‌گذار است.
او درباره آلکنو نیز می‌گوید: آلکنو بداخلاق نیست و به نظر من مربی بزرگی است، در عین حال باتجربه و کار‌بلد هم هست. برای هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد. قبل بازی نمی‌شود حدس زد که می‌خواهد چه کار کند، ولی بعد از همه این بازی‌ها به جمع‌بندی می‌رسد و آن کاری را که به نفع تیم ملی باشد، انجام می‌دهند. او می‌داند که چه می‌خواهد. در کارش خیلی جدی است و واقعا با قاطعیت کارش را دنبال می‌کند.
بردیا درباره حضور در المپیک هم می‌گوید: من همه تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را نشان بدهم و به یکی از اهدافم که المپیک است، برسم. ولی نظر آخر را سرمربی می‌دهد و ایشان تصمیم می‌گیرد با چه نفراتی به المپیک برود، من نمی‌توانم در این‌باره چیزی بگویم، فقط می‌توانم تلاش کنم. این تیم تلفیقی از جوانان و بزرگان است. خدا را شکر بزرگان همیشه جوانان را حمایت می‌کنند و از تجربیاتشان به آن‌ها می‌گویند. نگاه آن‌ها این است که به ما کمک کنند تا بتوانیم پیشرفت کنیم. این نگاه کمک می‌کند تا ما جوان‌تر‌ها زودتر پخته و با‌تجربه شویم. به‌نظر من اصلا کسی نمی‌تواند جای کسی را بگیرد. ما بزرگانی داریم که برای خودشان اسم و رسم دارند. هر‌کسی که می‌آید، نخستین خودش است، کسی مثل کسی نیست. هر کسی می‌آید باید خودش باشد تا بتواند موفق شود و این نگاه را نداشته باشد که بخواهد در یک پستی جای کسی را بگیرد.
او در پایان درباره تیم فصل آینده اش نیز می‌گوید: من با مودنای ایتالیا قرارداد سه‌ساله بسته بودم، ولی طبق قانون جدیدی که گذاشته‌اند تعداد بازیکن خارجی که می‌توانند در لیگ‌های اروپایی بازی کنند، محدود شد. با بازیکنانی که مودنا دارد، فرصت کمی برای بازی‌کردن به من می‌رسید. دوست ندارم در این سن نیمکت‌نشین باشم. الان وقتی است که من باید از لحاظ بازی و تجربه پخته شوم. چون دوست دارم بازی کنم لیگ کره را انتخاب کردم. خلاصه‌اش این است که بازی‌کردن را به نیمکت‌نشینی ترجیح دادم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->